Od początku listopada 2018 roku wprowadzamy zmiany w naszej aplikacji

Uruchamiamy szybkie płatności z elektronicznego portfela Masterpass™ we współpracy z firmą Mastercard®, światowym liderem w zakresie bezpieczeństwa transakcji bezgotówkowych. Więcej na: www.mastercard.pl/pl-pl/klienci-indywidualni/funkcjonalnosci-i-benefity/masterpass.html.

Dzięki innowacyjnemu rozwiązaniu płatności za parkowanie pojazdów w aplikacji CityParkApp będą teraz jeszcze szybsze, bez konieczności akceptacji kodem mPIN i równie bezpieczne.

Dodatkowo wprowadzamy do aplikacji nowy, bardziej czytelny układ menu głównego.

Jak dotychczas, w aplikacji skorzystasz z serwisu nawigacyjnego, oznaczysz pozycję zaparkowanego pojazdu i po załatwieniu swoich spraw z łatwością wrócisz tam, gdzie go zaparkowałeś.

Twoje dane dostępowe do serwisu CityParkApp pozostają bez zmian - logowanie do aplikacji lub konta www następuje na podstawie numeru telefonu i dotychczasowego hasła. Oferowanie usług z wykorzystaniem portfela Masterpass™ i zastosowanie szybkich płatności wiąże się natomiast ze zmianą Partnera współpracującego z CPG w zakresie rejestracji Twojej karty w systemie Masterpass™.

Przy ponownym zalogowaniu poprosimy Cię o wyrażenie zgody na korzystanie z szybkich płatności, co wiąże się z przeniesieniem danych karty przez naszego Partnera.

W celach bezpieczeństwa w przypadku braku zgody na przeniesienie kart płatniczych przypisanych do konta Użytkownika dotychczasowe dane kart zostaną usunięte.

Pamiętaj – w listopadzie pobierz nową wersję aplikacji CityParkApp!

W związku z powyższym od 3 listopada 2018 roku nastąpi zmiana Polityki prywatności serwisu CityParkApp. Treść nowej Polityki prywatności znajduje się pod linkiem na dole strony www.cityparkapp.pl

Jeśli zgadzasz się na zaproponowane zmiany, nie musisz nic robić. W przypadku braku zgody na proponowaną zmianę masz możliwość złożenia wypowiedzenia umowy za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: bok.cpa@citypg.pl lub pisemnie na adres: City Parking Group S.A., ul. Budowlanych 3, 86-300 Grudziądz.

Jeżeli przed wymienioną powyżej datą nie prześlesz do CPG S.A. wypowiedzenia umowy, uznaje się, że wyraziłeś zgodę na zmiany.

Pozdrawiamy,
Zespół CityParkApp