Pomoc

Pytania ogólne

  • Jak można pobrać aplikację CityParkApp?

    Aplikację można pobrać linkami z naszej strony WWW lub za pomocą dedykowanych sklepów producentów telefonów komórkowych: Android - Google Play, iOS - App Store, Windows Phone - Windows Phone Store

  • W jakich miastach mogę płacić za parkowanie?

    Obecnie aplikacja CityParkApp umożliwia opłacenie parkowania pojazdów w ponad 20 miastach w Polsce - Augustowie, Bydgoszczy, Bytomiu, Chełmnie, Gdyni, Grudziądzu, Helu (sezon letni), Krynicy morskiej (sezon letni), Legnicy, Lublinie, Łodzi, Mławie, Nysie, Ostrołęce, Pile, Siedlcach, Słupsku, Świeciu, Wąbrzeźnie, Wolsztynie, Wrocławiu i Zgorzelcu.

    Już wkrótce usługa będzie dostępna w  kolejnych miastach!

  • Ile kosztuje parkowanie przy użyciu CityParkApp?

    Opłaty za parkowanie są zgodne z cennikiem obowiązującym w danym mieście. Za korzystanie z aplikacji CityParkApp nie jest naliczana żadna prowizja. Jedyne koszty jakie ponosi użytkownik korzystający z aplikacji, to opłaty związane z niewielkim transferem danych. Są one zgodne z taryfikatorem operatora komórkowego oraz indywidualnym planem taryfowym.

  • W jaki sposób zasila się konto aplikacji CityParkApp?

    Nie musisz zasilać swojego konta. Aplikacja każdorazowo pobierze kwotę za parkowanie z karty płatniczej przypisanej do twojego konta CityParkApp i zarejestrowanej w portfelu uPaid w systemie MasterPass™.

  • Czy potrzebuję dostępu do internetu?

    Tak. CityParkApp korzysta z połączenia internetowego w celu komunikacji z systemem rozliczania płatności, aktualizacji planu taryf i innych informacji.

  • Na jakich telefonach działa CityParkApp?

    Aplikacja jest dostosowana do telefonów komórkowych z systemami: Android, iOS i Windows Phone.

  • Zapomniałem hasła do CityParkApp - co mam zrobić?

    Pod formularzem logowania znajduje się link: „Zapomniałem hasła”. Po kliknięciu w niego, pojawi się pole, w którym należy wpisać numer telefonu. Po podaniu numeru telefonu system wyśle na adres e-mail przypisany do Twojego konta wiadomość z linkiem umożliwiającym zmianę hasła.

  • Ile pojazdów jednocześnie może być zarejestrowanych w CityParkApp?

    Korzystając z jednego konta możesz zarejestrować dowolną liczbę pojazdów.

  • Czym jest kod mPIN

    Są to 4 cyfry zdefiniowane przez Użytkownika podczas rejestracji karty płatniczej w portfelu uPaid, wykorzystywane do potwierdzania operacji płatniczych.

  • Jak naliczane są opłaty za parkowanie?

    Opłaty za parkowanie są naliczane zgodnie z taryfą obowiązującą w danym mieście.

    W przypadku parkowania w trybie "Od teraz" na rachunku bankowym karty płatniczej blokowana jest kwota wyliczona z góry za parkowanie do końca dnia - w celu zabezpieczenia pokrycia kosztów transakcji. Po zakończeniu parkowania przez użytkownika (lub system) do banku wysyłana jest informacja o ostatecznie naliczonej kwocie wraz z dyspozycją rozliczenia blokady. Termin rozliczenia środków zablokowanych na rachunku bankowym zależy od banku.